მეექვსე სესიაზე საქაღალდეში ჩავაგდეთ ჩვენი თემის შესაბამისი ბმულები, ვებ-გვერდების მისამართები, საიდანაც მოსწავლეები მოიძიებენ საჭირო ინფორმაციას; ვიმუშავეთ მოსწავლის ნამუშევარზე; ინფორმაციის მოძიებისას მივედით დასკვნამდე, რომ სასურველია ინფორმაციის მარტივი ენით გადმოცემა, ამავე დროს ის უნდა იყოს სახალისო და საინტერესო; ნამუშევარი ჩავაგდეთ საავტორო უფლებების საქაღალდეში; ამ სესიამ დამაფიქრა, რომ სასურველია ჩამოვაყალიბოთ კრიტერიუმები, რომლის მიხედვითაც მოსწავლე შეასრულებს ნამუშევარს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий